17 mars 2010

tjejer, det finns mer skidlärarjobb
för er om ni är intresserade och
det antar jag att ni är..


så nästa vecka blir lite mer skidskola
istället för lite lift :)
det känns ändå helt okej.
Måndag-Onsdag skidskola sen tar jag
bussen hem och stannar i skåne några dagar.

Sen kommer jag tillbaka å ska stå i lift
om det inte trillar in massor av nya bokningar
i skidskolan som gör att jag måste jobba där!

Förresten har jag ont i mina benhinnor...
jag borde vila dem, men hur fan vilar
man någonting i den här branäsvärlden!
det är liksom omöjligt!

I morgon är jag i alla fall ledig å då ska
jag städa ordning lite här hemma..
sen ska jag mysa med världens bästa!
Sen ska han jobba kväll/natt ..
tråkigt bajs!

Nu åter till fuskbyggarna..
de där jävla jävlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0