13 mars 2010



Idag har varit en soft dag tycker jag!
För andra (!!) gången under denna säsongen
har jag och Philip åkt skidor tillsammans..
Tycker att vi hade en mysig förmiddag/lite eftermidag.
Nu sitter vi hemma och Philip tittar på fotboll..
ja, det är svårt att inte vara sportintresserad här,
man liksom tvingas att bli det ändå!
Faktum är att det är IFK göteborg som spelar så jag
sitter faktiskt här och med mycket stor inlevelse...
sjunger heja blåvitt heja blåvitt, eller också inte!
Men heja lite blåvitt vettja.

Igår var en lyckad utekväll tycker jag!
Jag bor ihop med underbara människor..

Jag åkte längdskidor igår också!!
Det gick sådär, men jag måste säga att
Emma och jag hade fruktansvärd skitskoj!
Som vi skrattade, flera gånger, massor och jättemycket.
trillade en gång så jag slog mig lite faktiskt,
andra gånger jag trillade var mest skitskoj.
Spåret svängde men det gjorde inte jag,
jag fortsatte rak ut i lössnön för att hälsa på herr gran!
Mycket trevligt måste jag säga,
så där låg jag med skidorna i vädret och rumpan
något begraven i snön.. men jag hängde inte läpp för det,
jag och Emma fortsatte vår femkilomentersrunda med fika
och spurtade faktiskt i slutet!

Kort sammanfattat, vilken jävla underbar dag
det var igår.. fler sånna dagar!

ps. äeh, det var inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0