5 juni 2010

det var längesedan jag kände såhär starkt
inför att gå till jobb.
Jag vill verkligen inte, inte ens nästan.
Jag är trött och förkyld.
Dessutom huttrar jag under en filt
inne i soffan när det är 20+ utomhus.
vafan, bara idag, imorgon och måndag kvar. 
Sen har jag ledigt å sen är det påt igen 
på torsdag, kanske fredag också..
men förmodligen inte, håller mig nog ledig då. 
Om det inte regnar för då skulle jag kunnde jobba. 
Fast nej. 
Jag skulle kunna umgås med Wictor på fredag,
det är vad jag skulle kunna och skulle vilja!  
Umgås med Wictor och titta på alla studenter
som springer ut, gå hem till Filip å ge honom en kram.
Det är vad jag vill göra på fredag.

jag har ont i magen.

kom hem nu skrutt så jag slipper ligga ensam
under filten och huttra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0