22 juni 2010

dålig uppdatering här ja..
idag har jag haft fullt upp med
att ta hand om Wictor.
Den stackaren ligger nerbäddad i sängen
med över 39 graders feber.
Tur för mig så känner jag ingenting,
har jag inte blivit smittad nu så
lär jag väl knappast bli det heller.
dessutom tror jag att han har åkt på
lunginflammation och det smittar väl ändå inte?
Nä- det tror jag inte iaf..

Mamma och Pappa är fortfarande på vift.
Men vi klarar oss finfint själva.
idag var jag och Catti och handlade.
Det blev mest nyttigheter, å så lite onyttigheter.

Jag har fått ett fett blåmärke på mitt ben.
gick rätt in i kylbilens bakdörr...
det gjorde djävulskt ont å jag tänkte
"nu får jag ett blåmärke"
å när jag kom hem hade jag mycket riktigt
ett vackert blåmärke!

stackars wictor- men i morgon har jag tvingat
honom att ta sig till vårdcentralen..
det kan inte vara sunt att ha 39, plus minus 0.2 grader
i feber i tre dagar?

Nu ska jag strax fixa lite mat,
korv med bröd blir det.. laaagom spännande.

PUSS PÅ RUMPEN!!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0