6 juli 2010

jag blir helt matt på mig själv.
kände jag mig inte bra igår
ja, då känner jag mig absolut inte bättre idag.
vaknade klockan sex å hade 38.0 graders feber.
låg vaken 40 minuter innan jag kunde somna om.
när jag vaknade klockan halv tio hade febern gått ner.
så nu är jag mest sliten i kroppen.
armarna lyder inte riktigt och min axlar ömmar.

Jag om hade bestämmt mig för att åka ut till
min pojkvän och mysa med honom idag.
nu är jag väl förvisad till sängen..
jag har inte tid att bli sämre.
men jag har ingen större lust att sitta här hela dagen.
egentligen skulle jag bara kunna ta panodil
och göra precis vad jag vill göra idag.
men näh, jag ska ta ipren.. fråga mig inte varför.
med tanke på att jag inte tycker att de hjälper
på mig så är det mest kortat tycker jag.

När jag tar djupa andetag så känns det som att
det är någon som sätter sig över min mage och mitt bröst.
det är allt annat än trevligt.
ont gör det.

f u c k

jag vill bara ha en kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0