5 juli 2010

det är inte ofta jag säger det
men FYFAN vad skönt
det var att sova ensam i natt.

just nu sitter jag och färgar mitt hår.
får se om det över huvud taget  gör
någon skillnad .. förmodlien inte,
men jag försöker i alla fall.
inte har jag koll på tiden heller,
men jag kan nog sitta med färgen i
i en halvtimma till skulle jag tro.

I morse kände jag mig kass å tråkig.
jag känner mig fortfarande inte 100,
säger ju att ipren inte biter på mig..
får återgå till panodil.

har fortfarande inget bankkort.
får väl vänta hela denna jävla veckan innan
jag får mitt kort.
GAAH! 

igårkväll satt mamma och jag och pratade utbildning.
sooom det började snurra i huvudet på mig.
ska mejla arbetsförmedlingen och höra
om de har ngn yrkesvägledare som man kan träffa.
för jag vet verkligen inte vad jag vill göra i framtiden.
jag vet bara att jag vill vara lycklig.
lycklig å ha pengar så att jag klarar mig utan problem.

näj,

vi hörs!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0