28 juli 2010

Hejhejhej, hemskt mycket heej!
Nu är det som såhär att min pojkvän
mer eller mindre har flyttat in hos mig och min familj,
alltså har jag inte tid att uppdatera bloggen.
för när wictor är här umgosas jag helst med honom.
Ja, faktiskt så är det lite så.
Men nu har han åkt på jobb och jag är ledig.
så därför kan jag ta mig tid att uppdatera alla mina
fem läsare ... uhmpf!

Helgen i Glava var underbart mysig.
Det kändes verkligen inte som att det var två
månader sedan jag såg josefin, louise, lasse och philip.
Nejnej,  å än mindre att det faktiskt var tre hela
månader sedan jag träffade annapanna.
Tänk att det kan vara så naturligt att träffa dessa underbara människor.

På vägen hem från Glava stannade jag och wictor
i Vänersborg.. mest för att kunna träffa Marcus.
Så vi käkade kebab och träffade Marcus.
Det var också sådär härligt och naturligt.
Även om man inte har speciellt mycket gemensamt längre
och inte så mycket att prata om så är det sådär
underbart naturligt.
Man behöver inte ens nästan förställa sig själv
för att bli omtyckt, man bara är och det räcker låångt!

Jag blev myggbiten i Glava också..
räknade uppåt 14 st bett, fyfan!
Jag tror aldrig jag har hatat mygg såhär hårt.
De har alltid låtit mig vara ju. vafan,
men inte den här gången nejnej
för nu skulle de minsann se till att jag aldrig vågar mig
uppåt i landet igen, jävla mördarmygg!

Om några timmar ska jag och Catti ta oss
till Furulund för att hälsa på morbror med familj.
Det ska bli roligt att träffa kusinerna igen,
för.. det var ett tag sedan nu.

Igår, efter maten, frågade pappa vad det blev till efterrätt
och då slängde jag ur mig att jag kunde göra en kladdkaka.
sagt å gjort, en timma senare satt vi i soffan hela familjen
och tittade på Allsång och åt kladdkaka med grädde.
Mammas kommentar på det hela var
"ja, du kan få bo hemma ett tag till"
trevligt att höra, vekligen (;

NEJ, NU DUSCH, SEN TVÄTT!

puss på nosen alla underbara ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0