14 juni 2010

å vad jag önskar att jag hade haft
en egen lägenhet.
så att jag hade kunna bestämma själv
hur min tillvaro skulle se ut.
så att wictor hade kunnat bo hos mig, med mig.
vad jag önskar att vi hade haft ett
eget kryp in där vi hade kunnat stänga in oss
utan att störa någon annan,
utan att behöva tänka på att vara ivägen eller för påträngande.
Det är faktiskt en sak som står högt på önskelistan nu.
Men å andra sidan är det orimligt för mig
att flytta hemifrån nu.. det finns ingenting som
skulle kunna göra det möjligt för mig att
hitta och kunna finansiera en lägenhet.
Det är lite tråkigt tycker jag..
för jag håller på att gå åt av saknad.
Jag är så bortskämd med att ha vardagslivet
tillsammans med honom..
bortskämd med att få ha honom bredvid mig varje natt.
å helt plötsligt låg jag ensam i min säng.
herregud vad jag är kär i den där killen.
han förgyller min tillvaro på ett sätt som jag inte
trodde var möjligt.
och om en vecka har vi varit tillsammans i ett halvår.
månaderna bara springer förbi..
underbara sex månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0