9 januari 2010

Hej mitt Hjärta!
Jag läser din blogg och har så roligt .
Du verkar ha funnit dig till rätta ordentligt och
livet leker det ska det göra när man är ung.
Bra kompisar och lite flirt med
snygga härliga killar är inte fel.
Jag läste att du fått ont i halsen ta det nu
lugnt så det inte blir långvarigt.
Pussa inte på för många!


Min mormor är allt bra hon!
Jag har haft en jävla tur faktiskt.
Hur gick det till liksom?
Det är inte alla som får ha
världens bästa mormor,
men jag fick!

Många kramar till världens bästa mormor,
för jag vet att du läser detta!
Hoppas att du mår bra, jag tänker på dig ;*

Kommentarer
Postat av: cattitiiiin

det är faktiskt min mormor också!

2010-01-10 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0