8 januari 2010


 Januari
Tuff månad, ingenting ville riktigt vad jag ville.
Gabbe och jag bråkade mest hela tiden.

 
Februari
Gabbe och jag gjorde slut för att sedan försöka igen

 
Mars
Vilja kom till världen, hade ett avgörande vänskapsgräl,
slutade med att vi avslutade den såkallade vänskap vi hade,
Gabbe och jag började bråka igen


 April
firade farmor, hade påskmys med Gabbe,
vi avslutade våra 11 månader tillsammans..
Skiljdes åt som vänner!

 
Maj
Studentbal, jag fyllde 19 och jag började umgås med Linnéa!
Gabbes och min relation förbättrades enormt när vi bara var vänner.
Någongång vid det här tiden fick jag en dejt med tele2killen


 Juni
 galet bra månad, studen, portugal, sommarlov,
umgicks mycket med Linnéa! Allt var roligt!

 
Juli
festade med Linnéa, hade fortfarande sommarlov,
var på HBG festivalen

 
Augusti
En jävligt bra månad, Malmöfestival, GBG med Catti,
fick jobb och blev lite småkär.
Spenderade även en natt utomhus, det var allt annat än najs!

 
September
jobbade ganska mycket, tog mitt körkort, var i GBG och såg Håkan,
var i Kalmar, var också på intervju i Malmö för säsongsjobb i Branäs,
fikade med min mormor!  Gjorde ett fotoalbum med mycket kärlek.


 Oktober
Halsfluss, fick Branäsjobbet, negativt besked från nära, förlovade mig,
kattutgång för alla typer av Catti. Det var jävligt najs,
det är tur att man har lättlurade föräldrar!


 November
Malmö med Linnéa, köpte mig min dator,
firade farfar 80år, peppade Branäs

 
December
Denna månaden slår alla andra månader på året med hästlängder! 
Flyttade till Dalby, träffade nya underbara människor.
Lyckades med det jag ville och stod i liften i minus 26 grader.

Om mitt nya år, 2010, fortsätter som jag avslutade
2009 så kommer det här året att vi det bästa året i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Lättlurade föräldrar!!! Vad menar du?? Från och med nu säger vi nej till allt. :-)

Puss

2010-01-08 @ 15:24:29
Postat av: Linnéa

JAG ÄR SÅ GLAD ÄR DU ÄR MIN VÄN <3.

Hihi what a night ;)

2010-01-08 @ 17:53:45
URL: http://strangenea.blogspot.com
Postat av: Gabrielle

Den gröna balklänningen var skitfin!

2010-01-09 @ 11:03:46
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0