3 januari 2010

Vaknade en timma före klockan
och kunde verkligen inte somna om
så jag bestämde mig för att gå upp.
gårdagen som planerades som en mysig
hemmakväll fick ett annat avslut.
Åkte hem från brants runt ett tiden.
Jag körde och höll mig därför nykter.
Det var skönt och man behöver inte alls
dricka för att ha trevligt.
Jag hittade Anna och Mogge som båda
två skulle köra och därför var, precis
som jag, nyktra.
Spenderade största delen av kvällen
med att diskutera livets stora frågor med Mogge.
Louise som hade stora planer på kvällen
drack å drack .. till slut var hon rätt full måste jag säga.
Marcus var också full... fullisch!
Och nu sitter jag i hans tröja, för han sa att jag
fick ta med den hem .. sen smsade han och
försäkrade sig om att jag hade hans tröja.
Det finns nog inget mysigare än att sitta i
en lånad tröja som luktar lite kille.
EN sån tröja som hela jag får plats i utan
några som helst problem.  Snajs!

Igår var jag björnbusa ... jävlar säger jag bara.
jag hade en näradöden-upplevelse.
Nog skrivit för nu, frukosten kallar.

Pöss och smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0