24 januari 2010



Jag känner mig glad, väldigtjävlajätteglad till och med!
Hade förfest hos oss igår också,
kanske att man skulle göra det till en tradition?
Förfest i Dalby helt enkelt..

Min gårkväll var så sjukt bra..
många tittade storögt på mig och frågade om allt var bra.
Men jag mår bra, verkligen ..
Mitt enda problem nu är att jag knappt vågar åka och
absolut inte vill köra bil, men jag anser att det är två
ganska små problem jämtemot vad jag kunde ha haft för problem.

På afterskin igår så tyckte Wictor och Kaj att jag skulle dansa
på baren.. jag sa att jag kanske kunde bjuda på den senare på kvällen.
Väl i baren några timmar senare frågar Wictor bartendern om det är okej,
sen dansade jag på baren..
Det var lite roligt, men jag kände mig faktiskt pinsam!
Fast att jag var fuller,

Igår när vi kom hem från Brant's så väsnades vi
på tok för mycket för att Philip skulle kunna få sova ifred.
Jag försökte, men när jag såg Louises lycka kunde jag inte
med mig att säga åt henne att knipa igen.
Wictor undrade om jag var likadan,
det är jag och jag älskar att jag har någon att vara det med nu!
Glädjeskriket som louise skrek när hon kom innanför
dörren var sådär helt underbart!
Berättade för W om den gången jag gjorde i princip samma sak..
Sånt är fin, väldigt fint :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2010-01-25 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0