11 januari 2010

kom precis hem från någonannanstans.
alla sover och jag blev väldigt sugen på glass.
så här sitter jag i soffan,
(som för övrigt fortfarande är bäddad ...)
och äter glass!

Idag grät jag igen..
(Catti jag vet att du läser
så läs detta extra noga!
SKITPÅDIGDITTFETTODULUKTARILLA!)
jag var trött och hungrig..
fick skjuts hem och blev sur på
mig själv för att jag inte vågade,
sen kom jag in,
facebook .. och såg att jag fått en länkt i mejl.
min syster på film, så kom jag på att jag saknade henne,
jättemycket till och med!
mhm, sen sprack det.
gick in på mitt rum och la mig på sängen.
jag tillät mig själv att gråta,
sen smsade jag någonannanstans och
sen åkte jag dit.
Det var mysigt, det var lagom,
det gjorde mig lite gladare helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0