28 februari 2010



De här dagarna har varit bra.
Att jag bröt ihop i fredags var behövligt.
jag behövde gråta och var arg å ta en promenad!
Jag kände att jag behövde det..
Sen sjukade jag mig, och tydligen så förstod
de att jag inte var sjuk utan att jag bara behövde
vara ledig.. men eftersom att ingen ringde å ifrågasatte
så antar jag att de var okej med det.
Tydligen så hade Björn blivit lite chockad över
att jag bara bröt ihop sådär..
"sen började hon bara gråta!"
Igår var jag i alla fall i Torsby som planerat.
jag har aldrig hatat att köra bil så mycket
som jag gjorde igår när jag körde till torsby..
möjligvis när jag körde till brants för att köpa pizza.
SEN STOD DÄR EN ÄLG PÅ VÄGEN.
JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ÄLGARNA!
SHITMAJGOOOD ALLTSÅ..
TVÅ JÄVLA GÅNGER!
HAHAHA, jävla älgjävlar!

igår var jag full..
fan vad full jag var!
Marcus har bitmärke och
wictor är blå efter att jag
nöp honom..
jag kan inte ha varit rolig alltså.
Eller också så var jag det ;)

justdeja, som ni ser på bilden så hade
vi solglasögon igår.
Det var en riktig partyhöjare.
dock var älgen som stod i vägen
en jävla partydödare!
ÄLG TVÅ ALLTSÅ! 

vafan,

puss å kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0