27 februari 2010

funderar allvarligt på att åka till Torsby snart.
Alltså snart som i om två timmat liksom.
Får se, vill inte vara här hemma idag..
behöver komma bort en liten stund faktiskt.
Det är så jävla värt att komma bort härifrån
om så bara två eller tre timmar.
Jag kan allts tänka mig att köra till torsby,
stanna en timma å köra hem igen..
bara för att känna att jag inte alls är inlåst
på den här jävla anläggningen!

Nu har världens bästa mamma i alla fall
fixat biljett till mig så det 25 mars åker jag
härifrån klockan 16.50 vilket innebär att jag
kommer vara hemma i helsingborg klockan två
på natten.. lagom skoj.
och när jag ska tillbaka så får jag åka
klockan sju på morgonen!
Men då har jag ju min syster med mig, right catti?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0