14 februari 2010

Jag är helt matt i huvudet idag.
Det har varit mycket idag,
känns det som i alla fall...
förmodligen är det spänningen från
uppåket som har släppt och då
visar sig i form av huvudvärk!

För er som undrar så gick uppåket
inte vägen för mig...
jag missade på två svängar.
började med att missa på första
svängen, vilket ledde till att jag
började gråta.. sen grät jag i liften
upp och nästa sväng ner..
den klarade jag tydligen av,
konstigt nog!
sen failade jag på sista svängen och
då stack jag hem och grät lite till.
Fick kramas lite med Wictor så blev
på lite bättre humör :)

sen åkte vi till branäs igen,
åkte lite skidor bara för att jag kan!
jag kan ju egentligen, därför fattar jag
fan inte vad det var som var problemet för mig! 
Åkte i vilket fall lite tillsammans med Louise
och med Wictor.. han tittade på mig när jag åkte
och sen frågade han och jag ville ha ett tips..
det var lite bra att höra.. det fick ju mig att tänka
efter och faktiskt förbättra min åkning! 

Eftersom att vi har underbart väder här idag
så satte vi oss ute vid toppstugan och käkade.
Det var riktigt riktigt härligt! 
Väl där var jag på strålande humör och
det är jag väl egentligen nu också! :) 

efter skidåkning och mat på toppstugan
så åkte vi hem för att mysa.
Myset ute i solen slutade med snökrig
mellan mig och wictor.
Någonstans där mitt i all snökastning
så insåg jag hur sjukt fin han är, min wictor.

för att vara en dålig dag så har den här
dagen varit jävligt bra!

GLÖM DINA BEKYMMER I MORGON KOMMER NYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0