13 februari 2010

jag vill hem nu,
hem till helsingborg,
hem till mamma å pappa,
hem till trygghet,
hem till att slippa vara vuxen.
Jag vill inte bli vuxen,
jag hatar ansvar...
jag hatar att slarva bort saker,
jag hatar att ha ont i huvudet.
jag bajsar på att detta blir ett
jävlaskitinlägg!  Jag hatar i
alla fall att ha ansvar och skylldigheter.

jag har ont i huvudet och det suger,
fucking jävla kamelfitta!!
Å VÄRRE ÄNDÅ,

sen känner mig mig tjock också.
mat.. mat, vafan ska vi äta ikväll?
nej, nu ska jag gråta ett tag.

HEJDÅ! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men du är ju världensbästa :*

Fast det är okej att bara vara

liten ibland för ett tag och låta

någon ta hand om en <3

2010-02-15 @ 14:26:45
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0