23 december 2010

herrejävlar vad trött jag var.
å shit vad skönt det var att kunna sova.
jag sover ganska dåligt på nätterna här
och idag kom jag hem redan klockan ett.
la mig för att läsa min bok och sen slocknade jag,
i nästan tre timmar... har fortfarande inte riktigt vaknat.
imorgon är det julafton.. fick två stycken julklappar
på posten idag!

Snart borde man väl börja tänka på mat också,
men vafan ska jag laga?
skitsamma, i värsta fall blir det ingen mat.

Idag hade jag mina första skidlektioner,
första med en treåring och den andra med
fyra stycken barn 7-9.
Eller jag fick två av pojkarna så tog min praktikant
den andra två pojkarna faktiskt.
Två danskar och två svenskar..
kan ni gissa vilka som kom hem pjäxorna och skidorna i händerna?
Men dom var duktiga, trillade inte många gånger och
lärde sig bromsa och så gott som svänga.
tårna höll på att förfrysa men jag är nöjd ändå..
jag har ju liksom fått sova idag!! :D

nu är det film på tv, orkar man?
ska man eller ska man läsa igen?
nä.. hungrig!


GOD JUL!
Jag saknar er där hemma,



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0