19 december 2010

för ett år sedan, ja.. rätt exakt.
faktiskt på dagen alltså..
är det ett år sedan som jag och Wictor
pratade med varandra för alldra första gången.
Ett helt år sen, vad tiden går fort alltså.

Idag har vi varit och åkt skidor,
lagom nervöst i början med det tog sig.
Vågade till och med utmana lite..
Vi var ett gäng förståndiga som inte var med på
gårdagens fest.. vi valde helt enkelt att åka
skidor idag istället.. bara skidlärare (och wictor)
Blev lite clinic känsla över det.
Tydligen lyckades jag få till det riktigt ordentligt
och åkte bra.. bättre utan stavar dock.
Jag får helt enkelt öva.. övaövaöva!
Adam sa att det var det mest aggresiva han sett
mig åka.

Nu blir det alldeles strax matlagning och i morgon
ska vi till att skotta.. spännande värre!


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0