13 december 2010

luciamys!  Ikväll ska jag gå och titta på luciatåg.
Det kommer bli enormt mysigt!
Å jag tror att det kommer vara jättevackert.
Jag längtar lite tills ikväll faktiskt.

Idag har jag så gott som packat klart,
det blir en tung väska att bära men jag
får helt enkelt skylla mig själv som inte skickade
med wictor  mer utav min packning...

imorse när jag packade det sista hittade jag en grej,
en grej jag haft ett tag som jag fixade till lite.
Sen slog jag in den i ett paket och gav den till Linnéa i julklapp.
Hon blev jätteglad faktiskt. Hon blev sådär glad att man själv
blir jätteglad för att man gör någon annan glad!
Samtidigt handlade jag ytterligare en julklapp till svärmor...
hahah!  Eller mjä, jag handlade en julklapp till Wictors Mamma.
Jag tyckte hon skulle ha det, jag har fått rätt mkt från henne.
Allt från en liten anteckningsbok till en regnjacka (:

Här är jättefint väder idag!
Jag blir glad när det är blå himmel och några minusgrader ute.
Det blir så vackert i naturen när iskristaller bildas på tak och bilar.

Imorgon åker jag. Känns rätt bra faktiskt.
Måste bara fixa mig en liten matlåda som jag kan ha med mig..
jag vill du inte svälta på vägen upp liksom!

Nu ska jag laga mat till ikväll.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0