10 augusti 2010

alla kvinnor får dem någongång,
jag vet dem i min ålder som har dem..
men jag trodde jag slapp dem,
jag trodde jag skulle slippa dem fram tills mitt
första barn ploppade ut.. men icke!
igår satt jag och tittade på min kropp..
på någon vänster blev min arm mitt
tittoffer och där, på underarmen hittade jag den jäveln.
BRISTNING!
vafan gör den där liksom?
jag vill inte ha den däär!  inte nu!
jag är 20 ffs.
UEH!
tur rumpan å låren är fria från dem än så länge.

ja, sen har jag gula stortånaglar.
inte heller speciellt sexigt.
ganska äckligt faktiskt.
men om jag bara låter bli att måla dem några dagar
så de får andas lite så blir de säkert normalfärgade igen.
om inte.. nä då får jag ju dölja det med nagellack!

jag vet inte om jag ska gnälla mer över min kropps brister..
förmodligen inte, för de lär ju inte bli färre snarare fler.
å jag vill inte framställa mig själv som ett mindre monster.
nej.. nog tjatat.

puss ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra med nagellack för tånaglarna :)

Måla dom vita eller någon annan ljus färg om du vill få "rätt" färg :)



Och Sophie du e jättefin vad du än säger! :)

2010-08-11 @ 08:14:37
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0