8 april 2010

Idag åt vi mat tillsammans, alla åtta!
Jag, Wictor, Lasse, Philip, Anna, Josefin, Emma och Björn!
Louise åt inte med oss eftersom att hon
inte äter gris och för att hon är sjukis! :(
Det var bara så sjukt underbart mysigt!
Vi satt där, åt fläskfilé och drack vin.. öl för killarna.
Det var bara fint och vi skrattade,
skrattade och skojade och hade det fint!
Philip lagade mat till oss allihopa.

I morse vaknade jag och var sugen på pannkakor.
så jag ställde mig och stekte pannkakor!
När jag var klar bjöd jag Wictor och Philip.
Så vi åt pannkakor med sylt, glass och socker.
Underbar frukost... sånt man får lov att äta när man är ledig!

Idag har jag packat ihop mina saker också.
för på söndag flyttar vi till Älgen.
Där ska vi bo tills på torsdag, sen flyttar vi till
Mickelbyn där vi bor säsongen ut.
Jag älskar att få bo ihop med alla sista veckan.
Vi ska bo ihop åtta stycken,
jag, wictor, louise, lasse, philip, josefin, anna och stina.
Vi kommer allt att få en mysig sistavecka.

Innan idag sa Wictor
-du vet att när vi får eget rum så
kommer vi aldrig att lämna det.
fniss.. nu ska jag sova!


Natti ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0