16 april 2010

när jag kommer hem ska jag
sluta lukta svett och se ut som en apa.
håret ska väck och ny parfym inhandlas!
tror faktiskt att det blir att köpa veet vax..
för jag orkar inte raka benen så ofta.
veet vax it is!

Från oseriös till seriös!
"ser förjävligt ut"
"skitful"
jaha .. tyck det gärna men
säg det inte högt för jag tar åt mig
å det gör ont i mig när du säger så.
Jag sa till honom att han gjorde mig ledsen.
att han skulle tänka på att jag
aldrig skulle säga så till honom.
Det gäller att vara lite finkänslig.

Philip tittade storögt när jag berättade för honom.
Sen stöttade han mig..
å jag vet att philip inte heller tycker
att jag är någon skönhet i kort hår
men han sa det jag ville höra och han fick
det att låta som att han verkligen menade det.
"ganska långt ifrån ful faktiskt" är iaf
mycket jävla bättre än "skitful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0