14 april 2010

nu har jag gråtit till a walk to remember
i säkert 40 minuter totalt.
helt sjukt vad den filmen gör med mig!

W var inne och sa hej med jämna mellanrum.
han söp medan jag låg i sängen med en film.
han var inne dels för att ge mig en
direktfrånbastun-kram och sen kom han in
för att byta kläder för att det var sommartema
och sen kom han in igen för att ge mig en hejdå puss.
Alla tre gångerna pausade jag filmen
för att bara titta på honom.
å så känns det i hela kroppen- mest magen
jag vet verkligen inte hur jag ska klara mig utan honom.
vem ska då bråka med mig?
vem ska då få mig att skratta?
jag kommer sakna honom.. så att jag får ont i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0