6 september 2009

jag är ständigt rastlös och uttråkad
jag har ingeting att göra och
ingen att umgås med.
alla som man hade i vardagen innan
är borta och det är hemskt tomt utan dem.
jag saknar att umgås
jag saknar att ha folk att prata med.
i tre år varje dag samma folk
och nu plötsligt så ser man inte ens någon.
tomttomttomt, och djävulskt tråkigt.

Jag vet inte vad jag ska göra med min rastlöshet.
Erhm .. egentligen skulle jag ju haft ett jobb
att gå till på dagarna men njää.
jag jobbar ju helg och kväll/natt liksom.
jag vill festa, umgås med människor som
jag tycker om och människor som tycker om mig.
det är helt sjuukt hur man helt plötsligt inte
länge har det man hade, uerk.
nu kräks jag snart på ensamhet, rastlöshet och uttråkning.

Jag vill dansa, jag vill skratta, jag vill känna mig omtyckt,
jag vill så jävla mycket!
Men en sak vill jag inte .. eller jag vet inte om jag vill,
men jag är inte 100 på att jag vill längre iaf,
erhm .. plugga foto, jag är inte så kreativ å bra
att jag borde plugga foto - menvafan,

Kamelfitta och åsnekuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0