20 september 2009

Linnea är en toppentjej tycker jag.
Hon är till och med så bra att vi ska gifta oss.
dock har vi lite bekymmer med att sätta ett datum
så vi har än så länge bara sagt att det ska ske
inom ganska snar framtid.

Inte nog med att vi ska gifta oss ..
vi ska även göra världen till en bättre plats.
Det är nämligen så att det finns på tok
för många idioter i denna galna värld
och jag och linnea tror att vi kan göra
världen en tjänst genom att gifta oss.
 
Jag tror att, nej jag vet, att jag och linnea
skulle bli det finaste paret i världen.
så det så, SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

För vi är bäst i HELA världen! Bäst bäst bäst så det är ingen idé att de ens försöker mäta sig med oss!

Puss på dig min kära!

2009-09-20 @ 16:45:05
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0