3 oktober 2009

egentligen är jag nog ganska tom på ord.
igår när jag städade bland mina papper
hittade jag ett papper ...
det var en svenskläxa, vi skulle skriva en novell.
jag läste igenom det jag hade skrivit.
sen gick jag och duschade,
jag valde att ta en extra lång dusch.
jag duschade väldigt länge
och jag sjöng inte ens lite ... inte ens lite!
mina tankar flög runt i huvudet
det fanns ingenting, det fanns ingenting.
jag ville gråta men jag kunde inte.
när jag duschat klart sätter jag mig i min säng
då kunde jag gråta, jag grät lite.
 
för en livstidsedan hände det konstant
nya saker i mitt liv.
jag funderade och kom underfund med att mitt
liv, som det var då, kunde ha varit spelat efter manus till
en såpa, för det fanns verkligen intriger för allt.
FÖR ALLT ALLT ALLT FUCKING ALLT!!!!
det gör bara ont i mig ibland ...
inte ens ett förlåt, inte ens ett förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0