13 oktober 2009

då var man hemma från jobb.
måste säga att idag var det ett
lugnt å skönt pass.
även fast att det var matlagningskurs
13 personer så var det lugnt.
låg lite före i disken å höll bra koll
på vad som skulle och borde göras
duktig sophie, klapp på huvudet!

sen har jag en fundering.
varför nu, varför överhuvudtaget?
mer än så blir det inte liksom,
för jag kan inte skriva om folk...
inte på det viset.
men varför nu och varför överhuvudtaget,
det är två frågor som snurrar i mitt huvud
och som jag aldrig kommer våga ställa
till personen i fråga och därför
kommer jag inte heller att få några svar.
men jag antar att jag är relativt nöjd
med att leva i ovisshet... fast nä,
det är jag nog egentligen inte.

idag var min chef riktigt trevlig mot mig
det förvånade mig nästan.
förmodligen gjorde hans trevlighet
det lite lättare att jobba idag.
hejaheja, mer trevlighet åt de anställda!

nu blev klockan 00.00 ...
kan jag fortfarande låta mitt inlägg heta 
"13 oktober 2009" då ?
borde jag kanske döpa om det till den 14 då. 
men ååh.. jag har ju skrivit det den 13.
suck, vilket jävla problem alltså...
världen går typ under! 

borde sova .. vill inte sova.
kamelfitta och hästsnopp. 
ja, jävla åsnekuk!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0