9 november 2009

Jag luktar äckligt ..
man brukar göra det efter
att man har solalalat.
så nu måste jag duscha!
det är ganska tråkigt tkr jag.
jag var och vaccinerade mig precis.
träffade erik, carla och sen koffe å andy.
undra om dom två sitter ihop.
för det är aldrig man ser den ena
utan den andra!
Jag tänkte såhär när jag gick dit,
"jag behöver nog inte duscha än,
jag kommer nog ändå inte träffa
någon som jag känner ..."
joellerhur, hur dum får man vara ..
det är ändå vi ungdommar som är
de som har störst risk att bli drabbade.
dum tanke sophie, dum tanke.
I vilket fall som helst så pratar jag
galet mycket .. jag blir så glad när jag
träffar någon som jag känner igen.
totalt överlycklig .. typ,
å sen pratar jag skavsår i öronen på dem.
till och med jag själv känner mig lite
sårig i öronen ..  illa, riktigt illa alltså!
bara inte folk upplever mig som påklistrat
trevlig! för det är jag inte, jag är inte det.
jag är bara väldigt pratglad :D
ikväll ska jag KANSKE jobba..
jag håller tummarna på att Cajsa kan
rycka in för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0