3 november 2009

klockan är tjugo i fem på kvällen
och det är så gott som helt svart ute.
Catti kom hem idag så sa att de skulle
sjunga "en stjärna lyser så klar"
jag fick naturligtvis dille och gick direkt ut
på youtube för att höra låten.
nu sitter jag och lyssnar på
olika skolkörer som sjunger fint.
Sen blir jag nästan ledsen också..
jag hade så gärna velat sjunga
jag hade så jävla gärna velat sjung.
faktiskt så saknar jag det så sjuuuukt hårt.
den stress som smyger sig på en när
det blir mörkt ute.. den stress om att låttexten
måste sitta tills nästa vecka annars blir
det inget bra luciatåg ..
jag vill sjunga .. jag vill sjunga,
jag vill sjung ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0