27 maj 2009

"en skräddarsydd lillasyster"

hur i helvete kan man göra så?
Visst är sjukdommen hemsk,
men måste man föda ett barn
som är skräddarsytt efter ens första barn
bara för att kunna ha en donator för
att ens sjuka barn ska kunna överleva?
Jag blir arg så in i helvete.
Jag fattar inte!!!?!

Flickan de har fött är endast född
för att vara donator,
hon är alltså inte född för att vara deras dotter.
Jag blir så arg att jag nästan gråter!
Dom idioterna har fött henne för att de ska ta
hennes benmärg, hennes benmärg!
Vad tror dom att dom håller på med?
Gör sin sjuka son frisk och tar alla rättigheter ifrån
sin nyfödda dotter. Varför?!
"mamma varför föddes jag?"
"älskling, du föddes för att vi ville rädda din bror"
EGOISTISKA JÄVLAR.

Är barnet sjuk så hitta en donator som
redan är i liv och som kan säga ja eller nej.
Deras dotter kan inte säga någonting.
De ska bara ta hennes benmärg och skada henne.
Det gör ont att ta benmärg, hur fan kan man
tillföra ett liv till världen för att ta dess benmärg?
Jag blir bara så jävla arg!

Sjukdommen bryter bara ut på pojkar och
det är mamman till barnen som är bärare.
Därför födde hon en flicka.
Nej, jag vet inte .. i hennes situation så kanske
men efter att ha läst "allt för min syster"
så kan jag inte för något i världen vara för
en sån här sak. Det gör bara ont i mig av ilska.

Fy fan,

Kommentarer
Postat av: Sarah

"allt för min syster"? :)

2009-05-29 @ 14:58:34
URL: http://engelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0