23 mars 2009

GabrielhjärtaSophie i tio månader,
tack för att jag får vara med dig.


Ett fejkat leende,
hälsa sophie....
jag tycker att du kan köra upp din jävla hälsning
någonstans där det känns jävligt skönt.
För jag vill ta mig fan inte ha den.
Trevlig kan du vara mot någon som inte
fattar vilken jävla skithög du är.
Eller någon som är lika sjuk som du.

Å någon behöver  visst ett samvete.
Jag tror jag kan sälja en fjärdedel av mitt.
Välbehövligt för mr. skithög.

Faktiskt så känner jag mig totalt jävla värdelös just nu.
Min medbedömare totalsågade mitt projektarbete.

Smink bilderna som är med känns inte alls roliga förlåt
men där måste du nog försöka finna riktiga bilder som
symboliserar bättre. Inget fel på tjejen men make upen är inte rätt.
Texten är välskriven men lite kort och innehålls fattig.
Försök bygg ut den och ge mer kraft och kött i texten så
läsaren dras med och efteråt fått in en massa ny kunskap.
Jag känner mig bara ledsen och totalt jävla värdelös.
Typ - björn sosenström, glöm inte bort att du är värdelös.

Borde nog lyssna på den och tänka på människor
som är så jävla mkt mer värdelösa än vad jag är.
jag är inte så satans värdelös.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Du är inte alls värdelös! Så det så!

Och tack själv, du är världens bästa!

2009-03-23 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0