10 februari 2009

jag är innaktiv och jag gillar det.

Nu har jag precis gjort klart frågorna till
"...om detta må ni berätta..."
och det känns rätt bra (:

Ibland undrar jag hur människor fungerar.
Jag är ingen ängel som fungerar
precis som Gud vill att vi ska fungera,
men jag anser mig ändå så pass snäll och empatisk
att jag får lov att undra hur människor tänker.

Man behöver förresten inte vara det minsta empatisk
för att undra hur människor tänker.
Om man är en ond skit så undrar man säkert
hur normalt funtade människor tänker.
Idag undrade jag vad min lärare tänkte när
hon klockan åtta i morse mejlade oss om att
vi hade sovmogron... vem kollar sin skolmejl på morgonen?

Igår undrade jag vad okreativa människor tänker
när de stöter på en kreativ människa.
Jag tror att det är en kombination som Gud inte
ville att vi människor skulle kunna kombinera.
En okrativ och en kreativ kan omöjligt förstå varandra.
Det anser jag bevisat.

Idag fick jag ett samtal från dolt nummer
och jag missade det ...
jag undrar fortfarande vem det var.
Om man ringer från dolt nummer vill man antingen
vara hemlig tills det att personen svarat eller
så ringer man från en jobbtelefon ...
kanske en felringning?
Dolt nummer har i vilket fall som helst inte ringt igen.
Nyfikna jag hoppas dolt nummer ringer igen.

Mina ögon går i kors.
Jag vill orka läsa busters ögon ikväll..
förresten är jag inte ens säker på att boken heter så.
Den kan heta "busters öron" också, uhm..

I morgon fyller min kusin 12 år,
min lilla favorit börjar bli stor.
Herregud, snart kommer han börja få finnar
och prata konstigt, neej ;(
Lilla Alexander ska alltid vara liten,
usch vad jobbigt.
och nu säger han att han önskar sig pengar
så han kan köpa ett WII, åh ;(

I morgon ska jag och min pojkvän fika.
Det ska bli mysigt! Ebba´s blir det,
tror jag att vi kom överens om, typ ;p

Idag var jag i stan och fördrev nästan 4 timmar.
Jag hade så mysigt och jag mådde så bra.
Idag fick jag känna att jag har faktiskt kompisar,
att jag inte är helt ensam. det kändes bra,
jävligt bra faktiskt.

Nu ska jag dricka te och må bra.
hejdå,



Kommentarer
Postat av: Sarah

du har alltid mig iaf... :$

2009-02-13 @ 15:51:47
URL: http://engelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0