9 december 2009




Vårt lilla vardagsrum.. fast egentligen är det inte så litet, bara sparsamt
inrett liksom.



här har vi en bild på vårat "mellanrum"  som man kommer upp i
direkt från hallen.



vårat vardagsrum igen, där ser man också vårt lilla kök..
och köket är litet!



och slutligen har vi vårt kök. Någon bild på de båda sovrummen
blev det inte, för när jag bestämde mig för att fotografera
var vi mitt i uppackningen så det var ganska stökigt i vårt rum.

Nu har vi iaf vaknat och vi sitter i en lägenhet utan morgonmat,
eller frukost som vi brukar säga! :)
men i eftermiddag blir det både matinhandling och hämtning utav
kläder och skidor.

Igår var vi nere och hälsade på våran nya granne, Sara,
riktigt gullig tjej.. i kväll ska hon och hennes rumskompisar
baka pepparkakor och vi var välkomna ner :)

nu ska jag och louise gå och koka lite vatten och
göra oss vars en kopp te, :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej,



Ser mysigt ut. Det kommer säkert att se mer ombonat ut om några veckor.

2009-12-09 @ 13:00:19
Postat av: Madde

SÅ MYSIGT!!!

2009-12-09 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0