6 december 2009

00.00
fyfan!
jag vet inte vad jag ska göra
eller vart jag ska ta vägen.
det lever runder i magen på mig
och jag jagar upp mig..
den där jävla nervositeten..
varför är jag inte bättre på att
hantera nervositet?
det hade varit så jävla bra
om jag hade vetat hur jag skulle
göra för att kunna lugna ner mig,
för att kunna somna och för att,
ja bara för att!

när jag blir stressad brukar jag gråta
och nu ligger det inte långt ifrån.
jag är nog sån som person...
när jag inte har koll, blir nervös
eller stressad så gråter jag!
jag brukar känna mig lugnare efter
att ha gråtit en stund..
så, varför sitter jag då ensam på mitt rum
och tvingar tillbaka gråten?
varför släpper jag inte och gråter tills
det känns lite bättre, lite lugnare?

varför åker jag hemifrån?
jag förstår ingeting!
så mycket som kommer att hända
här hemma tills jag kommer tillbaka.
vill jag verkligen åka?
jo- jag vill åka .. men jag vill inte behöva
ha ont i magen för att jag är nervös.
jag vill inte må illa för att jag är nervös.
jag vill inte heller gråta av stress och nervositet!

nu ska jag ta mig i kragen,
för den här vintern kommer bli kall
och en av de roligarste i mitt liv
det har jag bestämmt!

SÅDETSÅ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0