4 december 2009

- Vicke , säger:
märks inte.. du visar inte det på samma sätt som innan

Sophie säger:
pft,
det är bara du som inte uppskattar mig på samma sätt som innan.

- Vicke , säger:
vadådå, du ville ju ha mig innan, men du ville inte ha sex med mig ..

Sophie säger:
jag har aldrig sagt att jag inte vill ha sex med dig..
å varför handlar allt om mig..7
du är också ett problem i vårat förhållande.

- Vicke , säger:
men snäckan du måste förstå att du måste visa mer intresse om det ska funka mellan oss..

Sophie säger:
varför ska jag?
jag vill väl också känna mig speciell?
du tror att jag kan stå ut med vad som helst bara för att jag verkar självsäker
jag behöver också bekräftelse
och sen vill jag inte heller att du ska kunna såra mig
visar jag för mycket intresse för dig så har du mycket mer på mig än vad jag har på dig
vilket gör mig mycket mer sårbar!

- Vicke , säger:
men hur ska jag kunna veta allt detta om du inte berättar detdu har ju inte gjort något närmande precis.

Sophie säger:
hur ska jag vet att du vill?
det är ju inte direkt som att du är lätt att läsa?

- Vicke , säger:
ne men det är det som är utmaningen

Sophie säger:
jag är trött på utmaningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0