28 december 2009

idag har varit en 'jävla bra' dag.
jag har sprungit och gömt mig på
konsum och sen har jag sagt en del
konstigheter och sen har jag kommit
fram till att jag bor ihop med världens
mest underbara människor!
Det finns nog fan inte bättre..
Alla är så fina, de är liksom fina hela
vägen inifrån.. alltså det jag menar
är att det inte verkar finnas något
ont i dem och jag älskar det.
När jag är här skrattar jag, jag
skrattar med de andra (som ibland
skrattar åt mig)
Jag vet inte om jag har skrattat såhär
mycket på flera år.
Jag skrattade inte så mycket, på riktigt,
när jag gick gymnasiet.
Jag kände mig mest borttappad och vilsen.
Det var liksom som om jag aldrig riktigt
blev accepterad för att jag var jag,
som att jag inte riktigt passade in...
Men jag känner att jag passar in här.
Det är ingen som kastar dömmande blickar på mig.
Jag får lov att säga dumma saker,
jag får lov att dra snuskiga skämt utan
att någon tittar konstigt på mig bara för att
jag sa något oväntat.
Jag vill aldrig leva ensam,
det kommer jag inte att klara av..
att leva ensam finns inte på kartan,
jag älskar att leva såhär!
Fina och underbara människor,
tack mamma, för att du fick mig att skicka in en ansökan!
jag är lycklig,

Kommentarer
Postat av: Susanne

Varsågod!:-)

2009-12-30 @ 08:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0