27 december 2009

jag lyckades vända min totalt
värdelösa dag till en riktigt grool dag.
Det blev partaj på kvällen
vilket resulterade i onykter Sophie
och Sara!  I LIKE IT BABE!!
Iväg på Brant's och Philip
sa att vi kunde bli hämtade av honom
innan klockan två.
Tjugo i två väckte vi honom
å han kom och hämtade oss.
Två gick jag i säng och kvart över två
ringer min telefon..
jag vet inte om jag var vaken men
på något vänster så svarade jag
och Wictor fick sova på soffan igen.
Vi kom fram till att han ligger många minus
och jag ligger jävlar i det plus..
han försökte med "men det låter ju bättre
med många minus än få plus"
jag tittade bara konstigt på hnm och
sen tog han tillbaka det han sa.
Det blev alltså inte mycket sömn i natt
då jag sysselsatte mig med att vara vaken.
så med lite snabb huvudräkning är jag
inne på min 30de vakna timme...
ahja, sov gott SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0