23 december 2009



Idag är fösts dagen som jag ska jobba! :)
jobba på riktigt alltså, det känns helt konstigt.
men samtidigt så känns det sjukt bra!
Dock är jag ledig några timmar nu ...
kanske ska ta och städa undan lite eller
kanske duscha.. kanske det kanske kanske kanske.
Idag är det i alla fall Snowracerkväll och det
är jag och Jimmy som ska hålla i det.
Jippi jippi ja!

Igår satt jag, Anna och Philip och tittade på film.
Det blev "vänner för livet", Philip verkade
förvånad över hur bra filmen faktiskt var.
Sjukt bra film, för att citera honom.
Anna och Jag satt och grät,
för det är en sån film man gråter av.

Nu sitter jag med mina danska vänner i soffan
och morgonmyser. Louise och jag pratade igårkväll,
och vi har inga problem med att förstå varandra längre.
Vi kan prata på näst intill hur mkt som helst
och vi förstår varandra och kan svara :)
Vi pratade om det här med att lära känna varandra,
att man brukar samla irritation efter ett tag å
bli sur och grinig men vi kom fram till vi trivs
väldigt bra med varandra. Hon sa att jag är lätt
att prata och umgås med och för mig är det samma
sak med henne, det om något känns bra!

Nu blir det nog lite morgonmaud.

puss på nosen, :*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ser så vackert ut. Vi är lite avundsjuka här hemma. Vill knappt erkänna men vi saknar dig. Lite i alla fall. :-)

Många kramar familjen.

2009-12-23 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0