18 december 2009

det är ganska många minusgrader ute.
närmre bestämt -20 grader!
Det är helt okej, men jävligt kallt.
Idag har jag mest varit inne och
det är skönt .. men det kommer att
vara fruktansvärt kallt när jag
ska stå i liften ... det är väl bara att stå ut?

Det finns en snygg kille i hyran,
jag tycker verkligen att han är SKITSNYGG.
ser jag honom i personalmatsalen fastnar jag
och sen kan jag liksom bara sitta och titta.
idag fick jag världens läge att titta
men jag vågade inte eftersom att han stod vänd
mot mig vilket gjorde att han kunde se mig..
tänk vad pinsamt om han skulle se att jag
satt och stirrade på honom..
men han är ju så söt!
Fast .. titta räcker faktiskt, jag är nöjd
om jag i smyg får sitta och snegla på hnm.

i morgon får jag min första sovmorgon
sedan allt drog igång .. det är jag väl
förtjänt av!  Så ... fan ta den som väcker mig i morgon.

Jag tänker på er där hemma,
här jobbar en kille i skidskolan som också
är från helsingborg... Han var också ganska söt.
Fast jag har ju mitt ögongodis i hyran :D

Jag är förresten ledig på julafton ..
men det är sarah också så vi ska umgosas
och göra små marsipanfigurer och mysa till det.
det känns bra!
sen ska jag gå på midnattsmässa i kyrkan,
det ska också bli mysigt.
jag kommer nog få en ganska bra jul!

Mamma, jag hoppas att ni har fixat julisar
till mormor och morfar och farmor och farfar! :)

puss å kram ;*



Kommentarer
Postat av: Sara

SARA heter jag!!!!



Men aa vi kommer få en mysig jul göllet ;)

2009-12-18 @ 19:24:31
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0