13 december 2009

om 11 dagar är det julafton
och jag känner inte ens nästan julstämning.
dock vad jag på pepparkaksbak igår
och det var riktigt mysigt och roligt!  :)

Nej, jag gör såhär ...
jag lägger upp inlägget på ett annat sätt!

Idag är det den 13 december och jag har varit här i
fem hela dagar! I morse när jag vaknade
låg där ett sådär halvmysigt sms i inkorgen.
Lussevaka och fylla säger jag bara.

Liksom alla dagar sedan i torsdags så
har jag stått fullt påpälsad iklädd min utrustning
vid backen i väntan på skidlärarutbildningens lektionsstart.
I morgon blir det samma sak igen
men på tisdag bryta rutinen och vi börjar klockan
åtta med ett skriftligt prov istället.
Jag kan väl inte påstå att jag har pluggar så mycket
men jag har gjort en hel del annat!

Dag ett här i Dalby åkte vi som nämnt och handlade,
sen rullade jag köttbullar!  Mums.. jag är allt bra jag!
(jag orkar inte laga mat ikväll så då är det ju tur
att det finns köttbullar kvar till mig!  :D )

Dag två började kursen och det var även
idolfinal! Så efter att ha varit på kurs så åkte vi hem,
sen åkte vi in till sysslebäck .. tog en promenad,
handlade lite till och hämtade upp marcus
som gjorde oss sällskap under middag och idol!
Trevligt trevligt! :)

dag fyra, alltså igår var det pepparkaksbak
men grannarna och två tjejer från shoppen.
Jag vet inte vad vi gjorde mest, åt deg..
skrattade eller bakade pepparkakor
men det spelar nog inte större roll..
för jag hade sjukt mysigt (hyggligt)

Här kommer några bilder från de dagar som gått!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0