11 augusti 2009

Igår var Linnea här,
det var riktigt mysigt tycker jag!
Först pluggade vi lite teori tillsammans,
sen käkade vi mat med mina päron
och sen åt vi glass och tittade på film.
Sådär lagom spontant och bra tycker jag!

Idag har jag kört bil
och jag kan inte hjälpa det ...
men jag blir väldigt lätt arg på mig pappa.
För han säger hela tiden att jag gör fel..
hit å dit å inget verkar riktigt bra..
sen när vi ställt bilen och är klara
säger han att det går bra när jag kör..
men hur fan fungerar det?
Det kan knappats vara bra när det är sååååå mkt gnäll :/ ?
äeh, jag kör som Sandra säger att jag ska köra
så fuck det om det inte passar pappa att jag kör så.
Det värsta med hans gnäll är att det trycker ner
mig å att det blir så jävla mkt jobbigare att köra.
mitt självförtroende i bilen sjunker som fan..
Suck, fan vad arg jag blir.
tror fan jag ska stänga in mig å gråta .

förresten är jag arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0