23 september 2008

Idag har jag hunnit med mycket.
Jag började med en lektion i skolan,
sen gick jag raskt till Lantz och körde
min allra första (!) körlektion ...
efter det sprang jag vidare ner i stan.
Fick trycka i mig två mackor för att
hinna vidare till min solosång.
Efter att jag sjungit stod Jensan,
underbara Jens, utanför dunkers
i sin svarta SAAB 93 och hämtade mig.
Åkte till skolan för att ha två lektioner till.
Halv fyra mötte jag upp Catti utanför nic
för att sedan cykla hem tillsammans
med henne.
Väl hemma börjades det laga mat.
Det blev köttfärspaj ala Sophie.
Sophie duktig.

Nu känner jag för en go kopp te,
sen ska jag krypa ner i min varma,
mysiga och alldeles underbara säng.
För att sedan vakna imrgn innan det
ens har hunit bli ljust ... suck ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0