1 juni 2008

Full rulle hela helgen.
Nu är jag så trött att jag knappt kan tänka längre.
Jag behöver sömn!

Fredagen  var bara mysig och mysig.
Tittade på film med Gabbe som
sedan sov kvar här (:

Igår, lördag, var det folk här.
Jag hade en supertrevlig kväll
och jag hoppas alla som var här hade
minst lika trevligt. Började lite segt med
käk och sen kom det hit lite mer folk.
Spelade gitarr, sjöng och hade sanning eller konsekvens.
En wounderbaar kväll ;p

Idag, söndag, har min släkt varit här
och mina älskade kussar skulle leka piett med mig.
Vafan, med min kondition så blir jag fysiskt trött utav bara tanken.
Men sagt och gjort, 2 minuter senare låg Sophie halvdö på gräset.
Käkade iaf tårta och fick lite mer pengar. Så nu
har jag nog råd med en canon, har ju fått rätt exakt 6 000:- allt som allt. 
Vi får se vad som händer, men om en kamera ska inhandlas 
så blir det förhoppningsvis på tisdag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0