18 december 2008

Min älskling ligger i bäddsoffan bakom
mig och sover, han var trötter (:
Idag har varit en bra dag.
Tog med mig kameran ut på
en runda idag också.
Fick någon bild som jag tyckte om.

Käkade på donkan med
Frida, Jessan och Romina
och jag hade trevligt :)
Idag var det galet mkt bättre
än vad det har varit på hela veckan.
Idag var det inte sådär jobbigt i skolan.
Hade två prov, media och rättskunskap.
Trodde helt klart att jag skulle sumpa
rättskunskapen men jag klarade till
och med ett VG, sååå nöjd jag kände mig!! :D

Senja, snart ska jag väcka Gabbe ;*

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Alltså det är helt sjukt vad mycket piggare man kan bli av att inte sova nånting alls typ :O

2008-12-18 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0