12 december 2008

idag blir det ett gnällinlägg.
jag har det bra - egentligen.
Men just nu känns det bara bajs,
jag sitter ensam och känner
mig inte riktigt välkommen någonstans.
Det känns mest som att jag tränger
mig på och att folk ogillar mig.
Det här är en sån typisk sak
som folk tar upp under skitnsack.
Jag vet, för jag har själv pratat.

å, hon har ingen att vara med...

jag är mest ledsen.
ensam och ledsen.

Hoppas att Sarah har det bra
på andra sidan jordklotet.
Hade varit trevligt med lite moraliskt stöd
när jag sjöng innan idag,
men ja ... det gick väl bra ändå.
Folk säger ju trots allt att det
var en fint luciatåg,
men nej, jag tror inte det ...
nic hade ett FINT luciatåg -
fuck olympia.

Tjejerna var duktiga
men det måste sett fattigt ut
i jämförelse med nic.

tack å adjö.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag är sophies moraliska stöööd. :D

2009-01-09 @ 15:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0